צריכים צלם לאירוע? השאירו פרטים עכשיו וניצור איתכם קשר בהקדם!

צילום בת מצווה

הטקס מלווה בדרך כלל בקבלת פנים גדולה, הכוללת ארוחה, בידור, מוסיקה ועוגה. הארוחה הראשונה היא ארוחת ערב ביום שישי בערב, ואחריה ארוחת הצהריים בקידוש (ראה להלן). ארוחת השבת כוללת בדרך כלל שירת שירים מסורתיים והדלקת נרות לקראת ארוחת הערב, כמו גם טקס עטלף מסורתי.

כמובן

אני גם מתנהג על ידי צילום תמונות של הבר מצווה ועזרתי למשפחתי לחגוג על ידי צילום תמונות. אני מנסה לחגוג עם החברים והמשפחה שלי, לנאום ולנגן קולה ופפסי אם אני רוצה. זה ממלא אותי גאווה במשפחה שלי ובהיסטוריה של הקהילה שלי.

השאירו את המשימה החשובה של צילום המצווה לדוד לואי

לא לתת לו ליהנות מהמסיבה או מצלם תקציבים שעובד במרתף. InSync צילום ועיצוב ישמח לצלם את בר המיצאבה, בר יום כיפור או כל אירוע מיוחד אחר. הצוות המנוסה שלנו ידאג לכל הפרטים ונשמח לעבוד אתכם לצילומי כיף. אם יש לך שאלות או הצעות לגבי פרויקט צילומים או אירוע מיוחד עבור משפחתך או חבריך, אל תהסס לשאול אותנו.

אוסטין בת מצווה צלם, אתה יכול להגיע אלינו על ידי מילוי טופס יצירת הקשר שלנו למידע נוסף או על ידי יצירת קשר באמצעות פייסבוק או טוויטר.

אנחנו נהיה שם

כדי לעזור לך לתעד את הרגעים וליהנות את היום הגדול איתך, בין אם אתה בחזרה ובין אם לא. אנחנו שם בשבילכם להכין ואנחנו נהיה שם במהלך הטקס ברשותכם ובשם המסיבה שלכם. אם אתה לא מתגעגע למשהו במהלך הטקס שלך, אנו מבקשים ממך להשתתף בחזרות, אך אנו גם נהיה שם כדי לעזור לך להתכונן לטקס בת המצווה שלך.

כאשר בר בת המצווה נגמר והזיכרונות מתפוגגים

כל מה שנותר לכם הוא התמונות. אם בית הכנסת שלך מאפשר צילום במהלך השירות, אתה יכול לעשות סשן צילומי חזרות כדי לצלם את התמונות, או אם המקדש שלך אינו מאפשר צילום ביום השירות, אנו יכולים לפגוש אותך בבית הכנסת כדי לצלם דיוקנאות.

בחודשים שקדמו לאירוע אנו מציעים גם הפעלות פורטרטים אם ברצונכם להשתמש בתמונות של ילדיכם ומשפחתכם במסגרת הזמנה או כתפאורה לחגיגה. רבים מלקוחותינו משקיעים גם במוצרים בהתאמה אישית המיוצרים עם מגנטים המאחסנים את התאריך.

כהן הפקות (# 3) בפיבודי

MA, למשל, מציעה חבילת תקליטן של 1,300 דולר הכוללת חבילת צילומים לבר מצווה, סט דיג'יי, והפעלת תמונות במחיר של 500 דולר. צילום וולס [# 4] בסיאטל, למשל, מציע בר של 800 דולר – חבילות הצילום של מיטצווה הכוללות ברמן, תקליטן, גריל, אוכל, שתייה, מוסיקה, תאורה וכו '. בסך הכל 2,500 דולר. כהן הפקה [# 3] ב- PeABody MA, למשל, מציעה חבילת תקליטנים עם ערכת תקליטן לבר מצווה, הקלטת שמע של ביצועי התקליטן, והפעלת צילומים עם צלם.

כפי שניתן לראות מהתמונות, הילדים רקדו והיה להם נפלא כל הלילה. אני צלם והיה לי בעיה למצוא את המילים הנכונות כדי לתאר עד כמה זה היה נהדר.

עשינו צילומי יצירה בוונציה עם החבר'ה לבר מצווה שמשחקים כדורסל עם הרב קנטור והיה טוב לראות את הילדים בכיתת העברית

הייתה לי # Ve הזדמנות לעבוד בחתונות, בארים ועטלפים, אבל זו הייתה הפעם הראשונה שלי שצילמתי את אבא, אמא ואחותה עם הבוס שלהם.

אנחנו גרים בדנבר היפה ומעודדים דיוקנאות משפחתיים בפארקים ובחצרות האחוריות שלנו או פשוט אוספים את כל המשפחה ליום אחר הצהריים של בילוי בצילום

אתה יכול כמובן לצלם בבית, בסטודיו או בכל מקום אחר, אבל הדיוקן מייצג את התמונה ואני מתחייב שהצילום שלך ישפר אותה.

אני אוהב לעשות דיוקנאות קלאסיים בסגנון עריכה

מעורבב עם סגנון תיעודי, כך שהתמונות תופסות גם את אופיו ואישיותו של הילד. הגישה שלי לצילומי בר ובת מצווה היא בדיוק כזו לחתונה, אשמח לצלם בר או בת מצווה. זהו כבוד מדהים להיות צלם ברגע כה חשוב בחיי הילד וזכות גדולה לצלם אותם. אני לוקח כמה דקות לצלם כל ילד כדי לתפוס באמת את התחושה שלי לגבי היום ואני אוהב להתחיל עם הילדים שקוראים את התורה, פותחים את התיבה ולובשים את הטלית.

רוצים לשמוע עוד?

השאירו פרטים