צריכים צלם לאירוע? השאירו פרטים עכשיו וניצור איתכם קשר בהקדם!

צילום בוק בר מצווה

אין לי מושג כמה מהתמונות האלה נכנסו לאלבום, שהוא הבחירה הפופולרית ביותר בימינו, אבל החלטתי להוסיף עוד כמה תמונות מילדותי שלי או אולי אפילו כמה תמונות שלי הורים.

טוב לצלם את כיתת העברית של ילדך

אבל לגרום לאבא, לאמא ולאחות לצלם את הבוס של אביהם זו דרך נהדרת לצלם את הבר שלהם – בת – מצווה. בעת בחירת התמונות והסרטונים הטובים ביותר, תכנן מראש כדי להבטיח שבר בת מיצר שלך יקבל את אותה תשומת הלב. ישנן דרכים נהדרות לעשות זאת, כמו צילום תמונה של המשפחה בבית הכנסת או אפילו צפייה בסרטון שלהן מול המראה.

וודא גם שיש חלק מהתורה שהבר שלך – בת – מצווה תשיר וזה לא תמיד עולה בקנה אחד עם התאריך בו חל הטקס. עבור כמה מיסוואות של בר בת, לוקח שנים לתכנן את החגיגה שלהן, אז נסו לא לחכות לרגע האחרון.

ישנם גם הדפסים נושאיים הניתנים להתאמה אישית כך שיתאימו לאירוע

כולל תמונות בר מצווה, עליונות וחתונות. אולי יש לך תמונה מקצועית של החתונה או הבר שלך – עם תמונה ששכחת בכונן הבזק. ההוכחה לספר משובצת בספר ספירלה עם חזית תצלום שחור-לבן ורקע לבן עם הכיתוב "ישראל 29."

בתוך הקופסה יש קופסה של פסוקי תורה, כולל שמע ותפילות, וכן תמונה של בר המצווה. הוא מכיל עותק של ספר עם כל פסוקי התורה – כולל "שמע,

להבין ולהכיר ולהבין את המשמעות של יום מיוחד זה

והאישי הזה והניסיון המקצועי ביסס אותי כצלם בר מצווה מומלץ ביותר. בנסיעותי בארץ שבה אני מלמד צילום אני תמיד מוצא את עצמי פוגש צלמי ברבת מיצבה בהרבה מדינות, מארצות הברית ועד המזרח התיכון, אירופה, אפריקה, אסיה ודרום אמריקה.

רבים מלקוחותיי משקיעים גם בהפעלות מותאמות אישית שאני מייצר עם תמרים

מגנטים מאוחסנים לצילומי בר המצווה שלהם. חלק מהלקוחות הללו, לרוב זוגות בשנות ה -20 וה -30 לחייהם, עמוסים חובות סטודנטים ומיואשים לחסוך הבית הראשון שלהם, מממנים לעתים קרובות בר או מסגד מכספם, שלא כמו חתונות בהן הם ממומנים על ידי הוריהם. אתה אף פעם לא יכול לראות את אותו תקליטן לחתונה פעמיים בשנה שלמה, אבל הרבה יותר קשה להופיע בחתונה בלי תקליטן כבר ו / או תקליטן ווה של בתמיץ מאשר שיש כמה. אני רואה את אותו DJ של בר בערך 10 פעמים בשנה, ולעולם לא ניתן לראות אותי באותו בר שבו בריון מנגן מצווה פעמיים בשנה.

רוצים לשמוע עוד?

השאירו פרטים