צריכים צלם לאירוע? השאירו פרטים עכשיו וניצור איתכם קשר בהקדם!

צילום בוק בת מצווה בזול

בר המצווה הסתיימה, ועכשיו יש לי זיכרון חדש לגמרי שצריך למצוא את דרכו לדפוס. ביליתי שבוע ביצירת זה עבור נכדתי בת ה -6 – יום הולדתה של נכדתי מאתגרת את הטכנולוגיה שלי – מאתגרת את ננה ומנסה לייאש (ונכשל בצורה עלובה) ליצור אותה ליום הולדתה. במשך שלושה ימים נופפתי בשרביט קסמים ויצרתי את ספר הצילומים היפה ביותר, שתופס את הרגעים המיוחדים של המסע שלנו ומספר גם את סיפורה של משפחתנו.

אתה יכול להדפיס אותו ב -12.99 דולר, והדפים הנוספים עולים רק 1.20 דולר לדף, אז אתה רק צריך לקבל את מתנת החתונה היקרה הגדולה שמגיעה עם האלבום.

זהו גם אוסף של הדפסים נושאיים שתוכלו להתאים אישית כך שיתאימו לאירוע, כולל תמונות בר מצווה, עליונות וחתונות.

וולזר צילום מס '4 בסיאטל מציע חבילת תמונות לבר מצווה בסך 800 דולר הכוללת סט תמונות בסכום של 1,500 דולר בתוספת כרטיס מתנה בסך 500 דולר

קשורים: כיצד לשלוח קופסת מזאלה שהוטבעה לאחרונה עם התמונות המועדפות עליך מהבר שלך ותמונות שולחנות לאורחים שמשתתפים בשירותים מרחוק.

אם אתם מחפשים משהו ייחודי, נסו אולפן פופ-אפ כדי להוסיף פופ לבר המצווה שלכם. רבים מלקוחותינו משקיעים גם בהפעלות מחוייטות המיוצרות עם תאריכים – וחוסכות במגנטים ואפקטים מיוחדים אחרים.

זה יעזור לכם ליצור תמונה ייחודית וייחודית לבר המצווה שלכם או לכל אירוע מיוחד אחר

אתה יכול להשתמש בתמונה זו למזכרת לחתימת האורחים, או כחלק ממתנה שתרצה להעניק לחברים ובני משפחתך. השתמש בתמונה ככריכת הספר שלך, כמו גם למזכרות והדפסים חתומים על ידי האורחים.

InSync צילום ועיצוב יכול לצלם את בר המצווה שלכם ואירועים מיוחדים אחרים כמו חתונות, הלוויות וחתונות. הצוות המנוסה שלנו ידאג לכם לכל הפרטים, החל מעיצוב התמונה שלכם ועד הדפסת כריכת הספר והמזכרות שלכם.

כאשר בר בת המצווה נגמר והזיכרונות מתפוגגים

כל מה שנותר לכם הוא התמונות. אנו אוספים את הזיכרונות הטובים ביותר שיש לך ביום ועושים משהו נפלא, ואנחנו יוצרים אלבום מודפס בהתאמה אישית שמתאים לסגנון ולתקציב שלך. אתה יכול לתפוס את הרגשות של היום שלך על ידי תיאום עם המשפחה או הרב שלך כדי לצלם אותך, משפחתך, חברים, בני משפחה ואפילו את הרב עצמו. ישנן דרכים קלות רבות לעשות זאת, אך אתן לך כמה מהאפשרויות המועדפות עלי לספר זול, קל לשימוש ומהנה עם תמונות.

מונטאז הוידאו לבר מצווה יכול להכיל כל יצירות אמנות שבנך עשה לאורך השנים

אך חשוב לכלול את כל מה שחשוב לו. אין שום דבר רע בכך שאבא, אמא ואחיות מצטלמים עם הבוס שלהם. טוב לראות את הילדים בכיתת העברית, אבל הבר ובת מצוות זוכים לאותה תשומת לב. בעת בחירת התמונות והסרטונים הטובים ביותר, תכנן מראש כך שתוכל לתכנן מראש את היום והשעה בחיי ילדך.

ב- InSync Photography אנו מבינים שצילום ראש צילום מצריך עקביות מקצועית

בין אם אתה מצלם 25 פלטפורמות מכירת מתווכים ובין אם דגם אחד זקוק לתריסר תמונות מבריקות בגודל 8×10. העסקת צלם מקצועי או הקמת תא צילום היא דרך נהדרת לצלם תמונות וסרטונים לאירוע של פעם בחיים. אולי יש לך תמונות מקצועיות מחתונה או מבר מצווה ששכחת בכונן הבזק.

לוקח שנים עד לחגגת בר מצווה

אז נסו לא לחכות לרגע האחרון ולתכנן מאפס. שכרו מתכנן אירועים המתמחה בבארים ובפסטיבלי עטלפים, או הזמינו צלם מקצועי ולקחו שנה לארגן חגיגת בת בר מיץ-וו. נשמח לשמוע את מחשבותיך על מתנה זו, בין אם היא עובדת בשבילך ובין אם לא. ככל שאנחנו אוהבים לשתף את המצגת שלנו מהמצגת האחרונה של בר מזלה, יש לנו גם מצגת משותפת של תמונות החתונה האחרונות שלנו, כמו גם כמה תמונות נהדרות אחרות מחתונות ואירועים אחרים.

תכננו צילום אורח חיים מקצועי מול בר המצווה שלכם במיקום המועדף עליכם בסטודיו שלנו בפורט לודרדייל.

צילום InSync מחויב לספק זיכרונות יקרים מפז עם תמונות פנטסטיות ואנחנו סומכים עליכם שתספקו אותם

ההשקעה שלך ב- InSync תשתלם עם צילומים פנטסטיים שיספרו את סיפור יום החתונה שלך לנצח. תוך מספר דקות תוכלו ליצור ספר מדפים על המדף שמשפחתכם תיהנה ממנו שוב ושוב. אגב, אנו מצלמים את תמונות הבר מצווה שלך, תמונות החתונה ואפילו דיוקנאות משפחתיים בסטודיו שלנו בפורט לודרדייל.

רוצים לשמוע עוד?

השאירו פרטים