צריכים צלם לאירוע? השאירו פרטים עכשיו וניצור איתכם קשר בהקדם!

צילום בוק בר מצווה בסטודיו

לאחר שנים של תכנון והכנה, חגיגת המצווה של הילד הסתיימה תוך זמן קצר. ראיתי זוגות מוציאים הרבה כסף על הכל בבת אחת ואז מקמצנים בצילום, אבל מעולם לא שמעתי שאף אחד מהם ראה את התמונות שלהם.

מסיבה זו, אני חושב שאחת ההחלטות החשובות ביותר שאתה יכול לקבל בעת תכנון המצווה של ילדך היא העסקת צלם. השאירו את המשימה החשובה של צילום המצוות שלכם לדוד לואי, או לצלם תקציבים שעובד במרתף.

הימנע מספרי תמונות שיש בהם דפים דקים מאוד ואין בהם נייר צילום עמיד וארכיוני. כמובן, הימנע מצלמים המציעים גרסאות אלקטרוניות של התמונות מבלי לרטש או לערוך אותן או להציע את התמונות בגלריה מקוונת.

InSync צילום ועיצוב ישמח לצלם את מסיבת בר המצווה הבאה שלכם

חתונה או אירוע מיוחד אחר. השתמש בתמונות כחתימה לאורחים שלך ויכול לשמש כמתנות לחברים ובני משפחה. אתה יכול להשתמש בתמונות אלה כדי להציג אותן בפני חברים או בני משפחה במתנה או כחלק מספר תמונות.

אנא צרו איתנו קשר

כדי לראות אם יש פגישה וקבעו צילומי לייף סטייל מקצועיים לקראת בר המצווה שלכם במיקום המועדף עליכם בסטודיו שלנו בפורט לודרדייל. הסטודיו שלנו מלא ויכול להעלות את האירוע לשלב הבא על ידי יצירת סטודיו לצילום מקצועי עבורך ועבור האורחים באתר.

אנו מציעים סטודיו בשירות מלא בפורט לודרדייל, פלורידה, עם מגוון רחב של מוצרים ושירותים המתעדכנים ומתוחזקים כל השנה.

בעזרת שירותי הצילום והווידאו המקצועיים שלנו

אתה יכול לזכור ולשמור על הרגעים המיוחדים האלה עם חברים ובני משפחה. בין אם חתונה, מסיבת יום הולדת, קבלת פנים לחתונה או אפילו אירוע מיוחד: צילום אקזיט אקסטנט מתכבד לצלם ימים פרטיים ייחודיים ורגעים יוצאי דופן. אנו מציעים גם מגוון רחב של אירועים מיוחדים, כמו חתונות, הלוויות ואירועים מיוחדים אחרים, בתשלום נוסף.

יש לנו את היכולת להכניס את התמונות שלך לאלבומים, שהיא הבחירה הפופולרית ביותר בימינו, ואנחנו עוזרים לך ליצור ספר משלך עם תמונות וסרטונים מהיום או מהאירוע המיוחד שלך.

חשוב להבין שאנו מדפיסים צבע על התמונות שלך ומבטיחים לשפר את התמונות שלך בעזרת הצילום שלנו. הדיוקן שלך מייצג את התמונה שלך, ולכן חשוב שתבצע את ההדפסה הצבעונית של התמונה שלך בצורה הנכונה.

אז שאלה זו מנסה להגיע ללב האופן שבו עובד צלם ביום העבודה. שאל את עצמך שאלות כמו: "מה המטרות שלך, כמה שנים אתה עוסק בתחום של צילום אירועי חיים?

נאסוף כמה מהזיכרונות הטובים ביותר שיש לך

כדי ליצור משהו נפלא ולתפוס אותו עד פורטרט משפחתי. אנו סומכים על צילום InSync שיספק זיכרונות יקרים מפז עם תמונות מדהימות. ההשקעה שלך ב- In Sync תתוגמל בתצלומים פנטסטיים שיספרו את סיפור יום החתונה שלך לנצח.

תוכל ללכוד את הרגשות של יום על ידי תיאום עם המשפחה והרב

כדי לצלם את יום החתונה המושלם עם המשפחה, החברים ואפילו עם הרב שלך. אין דבר יותר נחמד מלהצטלם עם אבא שלך, אמא או אחות שלך, אבל לצלם את הילדים שלך שיעור עברית הוא הדבר הטוב ביותר.

צלמים צריכים להיות בעלי יכולת הסתגלות כאשר הם מקיימים אינטראקציה עם ילדים בני שנתיים, תאומים וסבים, כך שתרצה שצלם מצווה יתייחס אליו.

אם אתה שם

כדי להתכונן, אתה תהיה שם ב בזמן הנכון, ואם אתה לא שם בזמן למצווה, אתה אפילו לא תהיה שם. רק בגלל שאתה בר מזל מספיק לגור בדנבר היפה או לחיות בסמוך לפארק או לחצר האחורית זה לא אומר שלא מגיע לך צילום האירועים הטוב בעולם. אתה יכול לצלם בבית או בסטודיו, כמובן, ודיוקנאות משפחתיים מקודמים בשכונות, פארקים, חצרות אחוריות וכו '.– אם אתה מחפש משהו ייחודי, נסה את הסטודיו הקופץ שלנו כדי להוסיף קופץ לבר מצווה שלך, או אם אתה רוצה כיסוי בשירות מלא על פי לוח זמנים מוגדר. רבים מלקוחותינו משקיעים גם בהפעלות מותאמות אישית שנעשו עם מגנטים חוסכים תאריכים וסימני מים מעוצבים להפליא – ללא תשלום, קבצים ברזולוציה גבוהה עם סיסמת מים מוגנים באמצעות סיסמה, מעוצבים יפה ומקצועיים.

רוצים לשמוע עוד?

השאירו פרטים