צריכים צלם לאירוע? השאירו פרטים עכשיו וניצור איתכם קשר בהקדם!

צילום בוק בת מצווה בסטודיו

מועדון היאכטות של חוף ממרונק כולל אזור חוף ים רחב ידיים בשטח 13 דונם בווסטצ'סטר, הכולל מרפסת אוהלים, מסלול גולף וטרסות מחוץ לאוהל. הנכס מושכר לסלבריטאים אשר הולכים בעקבות ידוענים כמו ג'ורג 'קלוני, אופרה ווינפרי, ביל קלינטון, מייקל ג'קסון, ג'ניפר לורנס, ג'ון טרבולטה ואחרים.

ישנם שני חלונות חד כיווניים בשורה המאפשרת להורים ולמורים לצפות בכיתה, כמו גם אולם ספורט באוויר הפתוח לתלמידים.

תוכלו להשתמש בחדר כמקום אחסון או להוסיף פריטים מיוחדים משלכם

כמו ספרים, מדפי ספרים ופריטים אחרים. יש לך אפשרות לקבל תמונות באלבום, שהיא הבחירה הפופולרית ביותר בימינו. תמונה זו יכולה לשמש ככריכה של ספר או כחלק ממתנה שתרצו להעניק לחברים ובני משפחה.

תוכלו ליצור שלט למסיבה שלכם וגם לצפות בכמה מהספרים הפופולאריים ביותר בעולם, כמו הספרים על בת מצווה. זה יעזור לכם ליצור תמונה מעניינת ומעניינת של הספר האהוב עליכם או אפילו ספר מיוחד למסיבת יום הולדת.

אם אתה מעדיף תמונות במדיה החברתית, תוכל לפרסם כמה מהתמונות המועדפות עליך בעמוד הפייסבוק או באינסטגרם של פופי סטודיו. כמו כן, תקבל תמונות דיגיטליות בצורת עותק דיגיטלי של ספר ההוכחה המודפס בתיבת הדואר האלקטרוני שלך.

אנא צרו איתנו קשר

כדי לראות אם יש פגישה זמינה לאירוע הפרג הבא שלכם או לקבל מידע נוסף על האירועים שלנו. הסטודיו שלנו בשירות מלא מציע מגוון רחב של אירועים, החל מחתונות, חתונות וחגיגות משפחתיות וכלה באירועים מיוחדים כמו חתונות. אנו יכולים לקחת את הסטודיו שלנו לכל אירוע, בין אם מלא או ריק, וליצור סטודיו מקצועי לצילום באתר.

הרקע האדריכלי הקלאסי הזה עוצב מחדש

כדי להציג את אחד הבניינים האיקוניים ביותר בניו יורק, המוזיאון לאמנות מודרנית (MOMA). זה מושלם כתפאורה לכל אירוע, החל מחתונות וחגיגות משפחתיות וכלה באירועים מיוחדים כמו חתונות, הלוויות ואירועים מיוחדים.

תמורת תשלום נוסף קטן

הצוות היצירתי שלנו יתאם וינהל את כל הפרטים והצרכים של האירוע שלכם, כולל אך לא רק, בר מצווה, חתונה, חגיגות משפחתיות ואירועים מיוחדים אחרים. אם אתם מחפשים משהו ייחודי, נסו את סטודיו הפופ-אפ שלנו כדי להוסיף פופ-אפ לברים ולמיטסוואות שלכם. תכננו צילום אורח חיים מקצועי מול בר או מיסוואה במיקום המועדף עליכם בסטודיו שלנו בפורט לודרדייל.

במידת האפשר

נהדר שיהיה לך דיוקן של 45-60 דקות במסיבה שלך לפני שהאורחים שלך מגיעים. זוהי דרך נהדרת לקבל תמונת מצב מהירה שלך מול הבר או המיזווה המועדפים עליך, וגם לארח צילומי תמונות עם החברים, בני המשפחה וחברי חברים בתשלום נוסף.

זה גם זמן טוב לצלם את הילדים והמשפחה שלך קוראים מהתורה. ילדים צעירים לא יכולים לשבת בשקט במהלך השירות, ואני יודע שאני. קיבלנו כמה תמונות נהדרות של ילדים צעירים עם הוריהם וסביהם בשירות.

עם צילום ווידאו מקצועי במהלך השירות תוכלו לזכור ולשמור על רגעים מיוחדים עם החברים והמשפחה. אתה מקבל זיכרונות טובים מאוד מהצורך לעשות משהו נהדר.

בדרך כלל אני אצלם את כולם במקדש ואז אמשיך לצלם את המשפחה בבימה. אני יכול לתפוס את הרגשות של אותו יום על ידי תיאום עם משפחתי ורב הצילום של כל אחד מבני המשפחה וסרטון של כל הפעילים.

למצלמה שלי יש מצב שקט, כך שקול של תריס חזק לא מסיח את דעתי מהמצווה. זה מטריד ובדרך כלל נגד הכללים לצלם בזמן שאתה נורה, אבל אני עושה את זה כמו שזה.

אני אוהב לצלם את השירות באישור המקדש, כי אני אוהב לתפוס את הרגשות שמתגלים בכל פעם. אני הולך לעבודה כל יום כדי לתפוס את השמחה, הכאב והעצב שבמצווה וכל שאר היבטי החיים.

בואו נקדיש רגע להדגיש את החשיבות של הכללת חבילת תמונות לבר-בת-מצווה בחבילות הצילום של בר-בת

תעריף השעה המוצג לתצפיות על העיר מבוסס על מספר שעות הכיסוי ליום של צלם יחיד בעיר ניו יורק. חבילה סטנדרטית עם חבילת מוטות בר מתחילה ב -6 דולר לשעה לסיקור של צלם יחיד.

לא כל האירועים מתחילים ונגמרים ביום הגדול בו זמנית

אך הנה דוגמה ליום ירי די אופייני. באיסט וילג 'מתקיימים גם הפעלות טרום מצווה, שאינן רק דיוקנאות, אלא גם מנגלים. כשהשמש שוקעת, המסיבה מתחממת עם חלונות מהרצפה עד התקרה שיכולים להכיל עד 150 אורחים. האיסט וילג 'ושוכרים קורסים וסדנאות שבועיים משלהם, ולא כל האירועים מתחילים ונגמרים בימים גדולים בו זמנית.

רוצים לשמוע עוד?

השאירו פרטים