צריכים צלם לאירוע? השאירו פרטים עכשיו וניצור איתכם קשר בהקדם!

צילום בר מצווה

מכיוון שאנשים אלה יראו בתמונות רבות, אתן לך רשימה של מה שהכי חשוב לי. אמור לצלם שאתה מאוד אוהב תמונה שלהם, כך שהוא יכול להיות בטוח שאתה והצלם שלך תצלם אותך.

התמונות יכולות לשמש למתנות או מתנות שתרצו להעניק לחברים ובני משפחתכם

אשמח לעבוד איתך על צילומי נושא מהנים למסיבת יום ההולדת שלך או לכל אירוע מיוחד אחר. בחודשים שקדמו לאירוע, אני מציע הפעלות פורטרטים אם ברצונך להשתמש בתמונות של ילדיך או משפחתך במסגרת ההזמנה או כתפאורה למסיבה. אם יש לך שאלות לגבי צילומים לאירוע מיוחד כמו חתונה או יום הולדת, אל תהסס לשאול אותנו.

אם המקדש שלך אינו מאפשר צילום ביום הפולחן, אנו יכולים לעשות סשן צילומי חזרה לפני השירות לצילומים. אם בית הכנסת שלך מאפשר צילום במהלך השירות, תוכל לפגוש אותנו בבית הכנסת לצילומי דיוקנאות.

לאחר מכן תוכלו לתאם פגישה ודיון אודות חגיגת בר בת המצווה המיוחדת שלכם וליצור עמנו קשר

כדי לראות אם קיימת פגישה. אנו נעזור לך ליצור סשן צילומים משלך לחגיגת בר בת המצווה שלך, ואם אתה רוצה שהתמונות שלך יהיו של עצמך, הטעם וההעדפות שלך יבואו לידי ביטוי בתמונות.

בצילום בר פלדרמאוס למצות ישנן שתי דרכים להאיר פורטרטים משפחתיים דתיים, שאמורים להיות בהירים או כהים. במקומות חשוכים יתכן והצלם ירצה להתקין אור סטודיו שיוצר תמונות נעימות יותר.

אם אתם מחפשים משהו ייחודי ורוצים להוסיף אולפן פופ-אפ לבר המצווה שלכם

נסו אולפני פופ-אפ. על ידי הקמת סטודיו לצילום מקצועי באתר, תוכלו לקחת את הסטודיו שלכם לאירוע. הצוות המנוסה דואג לכל הפרטים והסטודיו מלא. אנו מאמינים כי כל אירוע הוא ייחודי וחובת הצלם לצלם תמונות המביעות את היופי והאישיות הייחודיים של כל המעורבים. בעזרת שירותי הצילום והווידאו המקצועיים שלנו תוכלו לזכור ולשמור על הרגעים המיוחדים האלה עם החברים והמשפחה.

אם יש לך מסיבה משפחתית בלוח השנה שלך

הטיפים האלה לצלמי בר מצווה הם בשבילך להפוך את החגיגה שלך לחלקה כמו של בריאן. ס.ס., לונדון. וודאו כי בני המשפחה והחברים החשובים נמצאים במסיבה, כך שהצלם בטוח שתקבלו את כל התמונות שחשוב לכם. אם רשימת האורחים שלך היא 175-200 איש או פחות מ- 100, עליך לשקול צלם שני כאופציה. שעות הקוקטייל לילדים יכולות לנוע בין אלה למבוגרים לאלה לילדים, ואירועי ילדים עלולים לגרום לבלבול רב אצל הצלמים. עם זאת, אם יש לך אלבום ומחפש צילומים פתוחים יותר, הצלמים השנייה שלנו מומלצים מאוד.

אנחנו אוהבים להתחיל עם הילדים שקוראים בתורה

פותחים את התיבה ולובשים את הטלית. אז קחו כמה דקות לצילום שתופס את האופי והאישיות של הילד. אנו נאסוף את כל הזיכרונות הטובים ביותר שיש לך מהכנת משהו נהדר, כמו גם כמה מהתמונות המועדפות עליך. לאחר הפגישה נסקור דוגמאות לעבודתנו מתוך התייחסויות לקוחות ונחדד את פרטי חבילת הצילום.

כמובן שיש לנו גם אפשרות לצלם את אבא

אמא ואחיותיהם עם הבוס שלהם ולעזור למשפחות לחגוג. לצלם את הילדים בכיתת העברית שלו זה טוב, אבל להצטלם בצורה כזו מאפשר לכולם להירגע ולבלות במסיבה. זו זכות גדולה לצלם רגעים חשובים בחיי הילד ונשמח לצלם את הבר / בת המצווה שלך. מה הנושא האהוב עליך לצלם בר או BatMitzVah וממה היית מוקסם?

אני מנסה להגיע לשם אבל אני שוכח לחגוג עם חברים ובני משפחה, לנאום ולנגן קולה או פפסי כשאני רוצה.

רוצים לשמוע עוד?

השאירו פרטים