צריכים צלם לאירוע? השאירו פרטים עכשיו וניצור איתכם קשר בהקדם!

צילום בוק בר מצווה בזול

בר המצווה הסתיימה, ועכשיו יש לי זיכרון חדש לגמרי שצריך למצוא את דרכו לדפוס. ביליתי שבוע ביצירתו עבור נכדתי בת השש – ליום ההולדת של נכדתי, בזמן שהטכניקה שלי איתגרה את ננה וניסיתי נואשות ליצור אותה ליום ההולדת שלה, ונכשלתי כישלון חרוץ. במשך שלושה ימים נופפתי בשרביט קסמים ויצרתי את ספר הצילומים היפה ביותר, שלא רק תפס את הרגעים המיוחדים של המסע שלנו, אלא גם סיפר את סיפורה של משפחתנו.

יש לנו רק עכשיו את חבילת החתונה הגדולה

היקרה והשיקית שמגיעה עם האלבום, אך מצד שני, אנשים רגילים שיכולים להרשות לעצמם יכולים להגיע לסכום של 1,000 דולר בלבד. הערה: אלה עשויות להיות העלות הגבוהה ביותר לרכישת שמלת בת מצווה, שמלת כלה, ספר תמונות ואפילו את הספר עצמו.

זה יחסוך לך כסף רב שאחרת היית מוציא על מתכנן אירועים לבר / בת מצווה

יצרנו ספר תמונות בר / בת מצווה זול, קל לשימוש ונוח לשימוש שיעזור לכם לתכנן בר או בת מצווה נהדרים מבלי לבזבז הון של פריג'ין. וגם, התראה על ספוילר, אתה לא צריך להשקיע המון זמן, כסף או אפילו זמן חייך כדי לעשות זאת.

זה יעזור לכם ליצור ספר תמונות נהדר לבר / בת מצווה עבור המשפחה, החברים והמשפחה. אתה יכול להשתמש בתמונות אלה כהפניה לכל המתנות שתרצה להעניק לחברים או למשפחה שלך, כמו גם לאירועים מיוחדים.

למה להזמין בר או בת מצווה כשאתה יכול להשיג עסקה טובה יותר, כשאתה יכול לקבל תמונה של הבן שלך, האח או האח שלך – בחוק – שלא עולה לך זרוע או רגל ?

אחד הדברים שצריך לקחת בחשבון כשמצלמים בר או בת מצווה זה אם אתם כבר מצלמים את החתונה שלכם

עשה לעצמך טובה ולך עם נר דולק שמתאים לנושא בר הילדים שלך או בת מיץ ואה. אם אי פעם תיפגש עם מתכנן האירועים בר / BatMitz vah, סביר להניח שתישאל מה אתה אוהב בהתקנה המותאמת שלך.

תוך מספר דקות תוכלו ליצור מדף ספרי תמונות שמשפחתכם תיהנה ממנו שוב ושוב

אתה יכול לשכור שולחן גדול, כיסאות, שולחנות ואפילו שולחן וכיסאות בכדי להעניק לבר או לבת המצווה שלך אווירה גדולה מ-. או צור תיבת תמונות אפסית עם כוח משיכה משלך, רק כמה מטרים מהבר / בת מיץ ואה לילדים, כדי לצלם הרבה כיף.

ישנם גם הדפסים לפי נושאים שתוכלו להתאים אישית כך שיתאימו לאירוע, כולל בר מצווה, עליונות וחתונות. קשור: קופסת מזל"ה שהוטבעה לאחרונה עם תמונות של הבר או בת המצווה שלך נשלחת לאורחים שמשתתפים בשירות מרחוק.

באופן זה

הורים 1 ו -2 יכולים לארגן ביעילות 2 מסיבות בר או בת מצווה במחיר 1. אז אתה יכול לגבות פחות עבור הבר או הבר שלך ממה שהיית עושה עבור החתונה שלך, בידיעה שהתוספת חיובים יעלו את התעריף בהתאם. מקום אחד עולה לבר / בת-מיץ ואחר לחגוג באותו מקום כך ששום דבר לא יחליק דרך הסדקים. קבוצת הורים יכולה להוציא את המקסימום על חגיגות בר ובת VitzVah, בתנאי שכל ההוצאות מוגבלות ל -1,000 דולר להורים, 2,500 דולר לילדים ו -3,200 דולר לאחים.

רוצים לשמוע עוד?

השאירו פרטים