צריכים צלם לאירוע? השאירו פרטים עכשיו וניצור איתכם קשר בהקדם!

צילום קייק סמאש

למדתי הרבה על עוגת סמאש לאורך השנים ואספתי הרבה טריקים של המקצוע, אז אתן לך 10 טיפים מקצועיים פשוטים להשלמת התמונות המדהימות שאתה מצלם. אני אראה לך איך לעצב בצורה מדויקת ויפה להפליא ולסגנן את תמונות העוגה המנפצות שלך, יפה.

תצלום העוגה נועד להזכיר לך אבני דרך מיוחדות בחיי התינוק שלך

אם יש לך מסיבה ליום ההולדת הראשון שלך, תכנן את היום שבו אתה מצלם עוגות. הקפד לדחות את הצילומים שלך עם מגרסות עוגות אם זה קורה, כדי שלא תכעס על הקטנה שלך. כל התמונות מיועדות לילדים בלבד, אך הורים ובני משפחה יתקבלו בברכה.

אם אתה בסינגפור ומעוניין בצילום מרסק עוגות

עיין בדף הפייסבוק שלנו אם כן. אנו מקווים שנהנית מהדרכה זו כיצד ליצור צילומי עוגת סמאש משלך בבית ויהיה לך השראה ליצירתיות. אם כן, אנא בחר את אחד המתאים ביותר עבורך ואל תלך לאיבוד בחלק השני. אני מקווה שאתה נהנה לצלם לקראת מושב העוגה המושלמת ושיהיה לך הכי טוב שיש לצלם עוגות!

ניפוץ עוגות יכול להיעשות בסטודיו או בחוץ

אך לשמור על מינימום דברים לצורך הצטברות חלקה היא הדרך הקלה ביותר לגרום לתמונות שלך לנפץ עוגות להראות מקצועיות מאוד. אם אתם רוצים ליצור מראה מהנה ומשובב מתוך עוגה – לנפץ תמונה, לחפש אורות רכים שקל לעבד. בין אם אתם רוצים צילום יום הולדת או סתם תמונות מהנות, הנה צילום פשוט של עוגות. אל תהסס לפנות אלינו אם ברצונך לנפץ את תמונות העוגות שלך ואיזה צבע ונושא רצית.

ידענו שאנחנו רוצים רקע נמוך, ולא פופ של צבע, אז הלכנו על קטעי עוגה עם תערובת של ורוד, סגול וכחול על רקע הצילום שלנו. השתמשנו בתערובת של ורוד, סגול וכחול כדי ליצור צילומי צבעוניות, אך החלטנו ללכת על משהו נוסף.

סדרה זו מושלמת לתמונות עם מכשירים להכנת פשטידות מכיוון שאתה יכול להיות כל כך קרוב בזמן שאתה עדיין מתאים את הסט לסט שלך.

אם אתה רוצה להקים מזנון עוגות בעצמך ואתה צלם שרוצה לצלם את יום ההולדת הראשון של התינוק שלך

מסיבת יום הולדת או אפילו סתם לעצמך, זו דרך ממש נחמדה לעשות את זה. הבעיה היא שלא נותר דבר לעוגה מקצועית – לנפץ את הצילום, התקציב שלך מוצה מרוב עוגות המסיבות והקישוטים הכלולים בתינוק או מתנת יום הולדת 1. ישנם מספר צלמים מקצועיים מנוסים להפליא שמתמחים בכך וישלוטו בתהליך כולו, כולל הכאוס. אם אתה מעשי עם מצלמה ויש לך מקום להגדיר אותה, אין שום סיבה שאתה לא יכול לרוץ ולרוץ איתה, מדוע שלא תבזבז זמן נפלא כל כך בלכידת הרגע.

אם אינך בחור בפוטושופ, אתה תמיד יכול לבקש ממישהו לערוך את התמונות המועדפות עליך כאשר הוא זקוק לכך. ישנם מדפסות מקוונות רבות שיכולות להכין מספר רב של סוגים שונים של עוגות צילום וקישוטים מהם תוכלו לבחור.

הורים רבים אוהבים לתכנן פגישה עם יצרנית עוגות באזורם

וזה אומר שעליך לפנות אליהם כדי לתאם פגישה ביום הרצוי. אם חוסר הלחץ שווה את המחיר, עליכם לפנות לסטודיו. חלקן מציעות תלבושות ועוגות, אבל אני מקווה שהן גרמו לך לחייך ונתנו לך קצת יותר תובנה לעולם של ניפוץ עוגת תמונות. האם אתה מוכן לשתף אותו בפייסבוק, מה שעשוי להביא עוד יותר עוגות ולקוחות?

תסתכל על עוגה מקצועית – צלם תמונות על ידי צילום שלה וצלם את עצמך אוכל אותה עם החברים, בני המשפחה או אפילו הילדים שלך.

יש הרבה מה שקורה כשמצלמים לצילומים עם פצפוצי עוגות

אביזרים, עוגות, תינוקות וכו '. יש לקוחות ולקוחות שאוהבים להציג תמונות של האביזרים בפעולה ותוכלו לראות כמה באמת עוגות יפות – ריסקו את התצלום בסרטון למטה עם כמה מהעוגות והאבזרים הפופולאריים ביותר שלנו מהעבר.

אם אתם לא מתכננים ניפוץ עוגה

גללו מטה כדי לראות הרבה תמונות – אנו מכסים הכל החל מהזמנת העוגות הטובות ביותר לצילום שלכם, ניהול התנהגות התינוק לצילום, וכלה באם תוכלו לרסק תינוקות. צפו בסרטון למטה ובמדריך הוידאו שלנו בנושא ניפוץ עוגות לתינוקות למידע נוסף.

אנחנו אוהבים להכין ערכות עוגות, וכללנו כמה דוגמאות בגלריה זו להשראה. כדי לשמור על הפשטות ולתכנן את הניקיון, הנה 11 טיפים להפיכת העוגות שלך לבלתי נשכחות.

רוצים לשמוע עוד?

השאירו פרטים