צריכים צלם לאירוע? השאירו פרטים עכשיו וניצור איתכם קשר בהקדם!

צילום בוק בת מצווה מחיר

אירועים מיוחדים, רגעים יומיומיים יקרים, ראויים שיצטיירו בספר כזה, והם ראויים למקום מיוחד בלב ובנפש כל קורא.

תוכלו להשתמש בתמונה כרקע לכל מתנה שתרצו להעניק לחברים ובני משפחתכם, או להציג בפניהם תמונה של ילדכם בבר – בת מצווה.

אירוע משותף יכול לעזור לבנך או לבתך להבין את המשמעות של בר – בת מצווה ומשמעותה טוב יותר. דרך נהדרת להפחית את העלויות והמאמצים הקשורים לאירוח aBar – עטלפים.

מי שרוצה להעיף מבט אחרון על הבימה לילדיהם יכול להשתמש בתמונות מהבר

הזמנת מצווה – כדי לשלוח תמונת מצב פופולרית במיוחד מילדותם. אולי יש לך תמונה מקצועית של החתונה או הבר שלך עם ווחים ששכחת בכונן הבזק. זוהי דרך נהדרת לקבל תמונת מצב מהירה של רגע מיוחד בחיי ילדכם או אפילו תמונה שלהם כמבוגרים צעירים.

כשהבר – בת מצווה נגמר, כשהוא נגמר והזיכרונות מתפוגגים, כל מה שנותר לכם הוא התמונות. תוכלו לתפוס את רגשות היום על ידי תיאום עם משפחתכם והרב לצילום הבר / בת המצווה הראשון של בנכם או בתכם, או אפילו תמונה שלהם כילד.

כדי לראות אם ניתן להדפיס את עיצוב הבר / בת המצווה שלך, תוכל להציג כאן את כל העיצובים להדפסה שלנו, כמו גם רשימה מלאה של כל העיצובים הזמינים שתוכל לקנות כאן.

יש הרבה מה לאהוב במתנות לבר מצווה

אבל אם אתם מחפשים משהו ייחודי, נסו את הסטודיו המוקפץ שלנו כדי להוסיף קצת פופ לבר / מזלה שלכם. אתה יכול ליצור תיבת תמונות משלך במיקרו-כוח משיכה כיפית כמו סטודיו לצילום רגיל ומעוררת המון תמונות מהנות. שכרו אווירת חיים גדולה ממה שתעניקו לכל בר או בת-מימווה, ויש רבים שיאהבו למתנה לבר / מצווה.

Walzer Photography מס '4 בסיאטל, למשל, מציע חבילת תמונות של בר / מצווה בסך 800 דולר הכוללת ספר עטלפים, בת מזלה ותצלום של המחבט שלכם על הבר. תוכלו להוסיף תמונה של העטלף עם השרביט או העטלף שלכם או אפילו ספר בת בת מצווה למשפחתכם.

אם מתנת עטלף מסורתית מחניקה מדי או שאינך מצליח למתוח את הארנק

מה דעתך על שעון? שעונים אלה מבטיחים שמתנת העטלף שלך MitzVah היא משהו מיוחד ואופנתי מבלי לעלות לך הון קטן. תליון אליסה של קנדרה סקוט הוא מועדף על אוהדים, עשוי עם מחבט, מחבט ותמונה של המחבט שלה על הבר.

אם אתה ובר-בת המצווה שלך רוצים לבלות את היום ביחד, תוכל לשלוח הזמנה במייל, בפייסבוק, בטוויטר או באינסטגרם.

רוצים לשמוע עוד?

השאירו פרטים