צריכים צלם לאירוע? השאירו פרטים עכשיו וניצור איתכם קשר בהקדם!

צילום בוק בר מצווה מחיר

תוכלו להשתמש בתמונות כמתנה או כחלק ממתנה שתרצו להעניק לחברים ובני משפחה כדי להגיש להם. בנך או בתך הנכבדים יכולים אפילו ליצור קישור שתוכל לשתף עם חבריך באמצעות דוא"ל, SMS, דואר חברתי או כל מקום אחר שתוכל לשלוח. אתה יכול גם לשלוח הזמנה אם ברצונך לשתף אותה ביום בר המצווה.

כהן הפקות (# 3

Peabody, MA), למשל, מציעה חבילת צילומים לבר מצווה בסך 800 $ הכוללת ספר תמונות וחבילת DJ ב -1,000 $. אתה יכול לבחור להכניס תמונות שלך כמו גם תמונות של צלמים אחרים. צילום Walzer [# 4, סיאטל], למשל, מציע חבילת תקליטן של 2,500 דולר, 500 דולר עבור התקליטן ו -400 דולר עבור חבילת DJ של 1: 300 הכוללת שני סטים של DJ, הקלטת שמע של האירוע ותצלום בגודל 8X10 אינץ '. מכם ומשפחתכם.

אם אתם מחפשים משהו ייחודי ורוצים להוסיף קצת פופ לבר המצווה שלכם

נסו אותו באולפן פופ-אפ. אתה יכול ליצור תיבת תמונות משלך למיקרו-כבידה, שזו דרך נהדרת לצלם את עצמך, את משפחתך ואפילו כמה אנשים אחרים בחדר. אם עושים זאת נכון, עמדות צילום יכולות להיות פטרייה למסיבת בר מצווה או אפילו לחתונה שלכם, מכיוון שהן מעוררות השראה לתמונות מהנות רבות.

אנו מתכננים צילומי אורח חיים מקצועיים לקראת בר המצווה שלכם במיקום המועדף עליכם בסטודיו שלנו בפורט לודרדייל

הצוות המנוסה שלנו ידאג לכל הפרטים ונעזור לכם ליצור תא צילום משלכם למסיבת הבר מצווה או לחתונה. בבחירת התמונות והסרטונים הטובים ביותר, תכנן מראש כך שבר / בת מצווה יקבלו את אותה תשומת הלב.

תוך מספר דקות תוכלו ליצור ספר תמונות עבור המדף שלכם שמשפחתכם תיהנה ממנו שוב ושוב

ספרים הוכחה הם ספרים כרוכים בספירלה עם עמודים נוספים שעולים רק 1.20 דולר לכל אחד בשני עמודים. תמורת 12.99 דולר אנו יכולים להדפיס את בר המצווה / בר המצווה שלך עם כריכה צבעונית ותמונות וסרטונים נוספים במחיר של 20/20 בלבד מהמחיר.

לאחד מענפי הספורט שלנו

בר מצווה לפי נושא – הייתה חנות פופ-אפ משלימה של נייקי, בה האורחים הצעירים יכלו לעצב נעלי ספורט בעצמם. אתה יכול גם לשכור את בר / בת הבר שלך או את בת בר המצווה שלך כדי להעניק לו אווירה גדולה יותר מ- מוסיקה חיה, בידור חי ואפילו תקליטן חי.

המונח "בר / בת מצווה" פירושו ממש "מצוות הבן או הבת" ומשמעותו המעבר לבגרות והחובה ליהדות

הכוונה היא לטקס או חגיגה לחגיגת ילד, אך גם להולדת בן, בת, בן – חתן, נכד, נכד או נין – והוא גם מקצוע ציבורי של אמונה. בגיל 12 לבנות יכול להיות בר מיוחד או רעיון MitzVah המושלם לאירוע בנושא הוליווד. לשים את שמך על מארק היא דרך נהדרת עבור ילדך להיות מוכר כחבר בקהילה וחלק ממשפחתו.

אם כמה מבני המשפחה הם בני 13 במקביל

עליך לארח מצווה ב'נאית ', שהיא ריבוי הבר / מזה. זוהי דרך נהדרת להפחית את העלות והמאמץ הקשורים לאירוח ברים או בת בתים. אירוע משותף יכול לעזור לבנך או לבתך להבין טוב יותר את משמעות ומשמעות הבר / בת מצווה שלו ואת חובותיה של היהדות. אם אתה רוצה להביט לילדך אחרון על הבימה, תוכל להשתמש בהזמנה לבר מצווה כדי לשלוח תמונת מצב פופולרית במיוחד מילדותך. יכול להיות שהתנהגת כל כך רע ששכחת את כל התמונות המקצועיות שלך של החתונה שלך ובר מצווה בכונן הבזק שלך. רק עכשיו יש לך את חבילת החתונה הגדולה, היקרה והשיקית שמגיעה עם האלבום.

זהו הטאץ 'האישי המושלם להוסיף לכל רעיון מתנה פשוט לבר מצווה, והוא זמין ב- Wiki Shop. בוויקי החנות מגוון מתנות בשווי 20 עד 100 דולר, חלקן מיועדות לילדות בנות 13.

רוצים לשמוע עוד?

השאירו פרטים