צריכים צלם לאירוע? השאירו פרטים עכשיו וניצור איתכם קשר בהקדם!

צילום ניו בורן

צילום ברי סאליבן היא אחת החברות החדשות המרתקות בענף הצילום, ואני מבטיח שתאהבו את החוויה שלכם בצילום.

למרות שאנו מציעים סוגים שונים של צילומי ילודים וילדים

אנו הסטודיו היחיד שעושה יותר כדי ליצור זיכרונות מתמשכים עבורך ועבור תינוקך. מפגשי הצילום הרך הנולד שלנו מטרתם לתפוס את האהבה והחיבור בין המשפחה ליילוד בצורה משמעותית וטבעית.

התינוק

הוא כמובן כוכב הצילום, אך הוספת כמה אביזרים יכולה באמת לגרום לתמונות הרך הנולדות שלך לזרוח. חיתולים במהלך סשן תמונות שזה עתה נולד יעזרו לתינוקכם להרגיש בנוח וגם להחזיק תנוחה. אנו ממליצים לפתוח את אגרופי התינוק ולהחזיק אותו (ילד או ילדה) לצילומים אינטימיים של הרך הנולד.

רעיונות אחרים שיש לקחת בחשבון כוללים תמונות בחדר הילדים של הילוד, בעריסה או בעריסה, או באחד מחיות המחמד של המשפחה.

אם יש לך צלם שזה עתה נולד אתה רוצה להשתמש בצילום זה

עליך לשכור אותו לעריכת דיוקנאות האייפון שצילמת. אם אתה שוכר צלם תינוקות טוב לעבודה זו, עליך לחפש צלמים שאתה רוצה לעקוב אחריהם. ערכו רשימת צלמים שתרצו לעבוד על חומר הצילום הרך הנכון שלכם, ואז ראיינו אותם וודאו שהם אוהבים את העבודה.

צילום יילודים

הוא ייחודי מכיוון שאתה מציב את הנושא שלך לחלוטין, אז אתה צריך להבטיח את בטיחות הנושא שזה עתה נולד לך. בצילומים שזה עתה נולדו, טכניקות מרוכבות עוזרות לשמור על בטיחות התינוק תוך שמירה על כך שהוא לא זז יותר מדי או מגורה יתר על המידה על ידך.

אם הלקוח שלך מחליט ליישם רעיונות לצילומים שזה עתה נולדו

זכור שהזמן הטוב ביותר לצלם את הילוד שלך הוא השבועיים הראשונים לאחר הלידה. אם אין לך תצלום של יילוד שתוכנן במשך כמה חודשים, התחל להתכונן לצילומי הריון בזמן שאתה מחפש השראה, והשתמש בטווח הזמן הזה כשאתה לוקח אותם. שים את התינוק המנומנם שלך לצד אחד ", אומר סולקוב," וככל שהילודים מנומנמים יותר, יהיה קל יותר להתאים את תנוחתם ולצלם אותם בכדי ללכוד את השבועות והחודשים הראשונים להתפתחותם.

מצד שני

אולי צילומי תינוקות ניידים אינם הצעד הטוב ביותר, מכיוון שתתקשה יותר לצלם את ילדך בבית וללכוד את רגעי היומיום שלהם. תנו לצלם תאריך טנטטיבי כדי שהתינוקות יתכרבלו ברחם יש לכם את חלון הזמן הקצר ביותר שאתם צריכים לקחת. יש סיכוי כי תינוק יבכה, מה שעלול להקשות על צלם לצלם. אז עדיף שהם יתאמצו לצלם בזמן שהתינוק ישן. באופן כללי, אנו מקווים כי רעיונות וטיפים לצילומים אלה יהיו שימושיים לילודים ויעזרו לכם לצלם תמונות תינוקות כנות ובלתי נשכחות.

אם התגעגעתם לחלק 1 מסדרת התמונות שזה עתה נולדו

למדו עוד על ז'אנר הצילום הרך הנולד ועל יתרונותיו וחסרונותיו. אם אתה מעוניין להיות צלם מקצועי, תוכל לקרוא על כך כאן. יש לכם שאלות על צילומי יילודים, תמונות של יילודים או טיפים וטריקים לצילום תינוקות?

כדי להקל עליכם את החיים, יצרנו רשימת ביקורת – מוכנה לשימוש, כולל תמונות של יילודים הכלולות בסדנת הצילום המקוונת שלנו. למרות שלא באמת צריך הרבה כדי להתחיל קריירה בצילום ילודים, אתה צריך לכסות את זה במסגרת הזמן המוצעת אם אתה מצלם תמונות של יילודים כמו להלן. יש לנו כמה פריטי חובה כדי להקל על כולם, כולל הזדמנויות לצילומים שזה עתה נולדו. הבונוס שלנו לזמן מוגבל בחינם כולל סדנת צילומי ניובורן בחינם עם עותק של הספר האלקטרוני החינמי שלנו "טיפים וטריקים לתינוקות."

כמובן שלכל צלם שזה עתה נולד

תהיה דרך וסגנון שונה לעשות דברים, אבל להכין רשימת תנוחות זה משהו שכל צלם שזה עתה נולד – אפילו הורים – צריך לעשות כשיעורי בית. לצלמים שזה עתה נולדו יש חבילות צילומים שזה עתה נולדו כדי לתאר לאילו תוצאות אתה יכול לצפות מכל מפגש. אלה כמה מהדברים החשובים ביותר שלמדנו לאורך השנים כצלמים שזה עתה נולדו, והם מהווים נקודת התחלה מצוינת בשבועיים הראשונים לאחר הלידה, כאשר התינוקות מנומנמים ועובשים מאוד.

כדי לעשות צילומים מוצלחים לתינוקות שזה עתה נולדו, חשוב לדעת את הזמן המושלם לתמונות ואת הזמן הנכון לכל תנוחה.

אל תשכח לצלם את התינוק שלך באולפן או מהנוחות שבביתך

Dphotofolio מציע אפשרויות צילום סטודיו וגם צילומי בית, כך שתוכלו לצלם תמונות מושלמות לילודים. צלמים רבים שזה עתה נולדו מציעים לך גישה למגוון רחב של צלמים מקצועיים ולמגוון סוגים שונים של צילומים, כך שכולנו יכולים לצלם את תמונות התינוקות המושלמות האלה עבורך.

אם אתם גרים בסינגפור ומחפשים את הסטודיו המושלם עבור תמונות היילוד שלכם, המדריך הזה הוא בשבילכם.

רוצים לשמוע עוד?

השאירו פרטים